زیباترین اهنگ تتلو به نظر خودش
امیرتتلو و ارمین توای اف ام

خیلی خوش امدید به وبلاگ رسمی امیر تتلو و ارمین توای اف ام

تتلوووووووجون میگه

به نظر من یکی‌ از بهترین آهنگ هام " کی‌ از پشت لباستو می‌بنده " هستش! حالا چرا ؟؟

۱.واقعا من فکر می‌کنم تمام خاطراتم با عشق سابقم رو کاملا تو این آهنگ به تصویر کشیدم و فکر می‌کنم تمام جوونای امروز خیلی‌ از این تصویر هارو دیدن !!!  

۲.برخلاف بیشتر آهنگ‌های ایرانی که ۲ بیت شعر رو هی‌ تکرار می‌کنن آهنگ از ۳ صفحه شعر درست شده که همش با قافیه‌های جدید و پشت سر هم و چند  کلمه ائی هست !!!  

۳.آهنگ در عین حال یه داستان موازی هم داره که شنونده ممکنه بعد از ۱۰۰ بار گوش دادن تازه متوجه شه ! داستان موازیه آهنگ،  داستان پسری هست که تو خیالاتش دنبال یه جای سیف برای زندگی‌ می‌گرده! به  خاطره اینکه عشق همیشگیش رو بخاطر نداشتن امکانات از دست داده و همه جای  موزیک شاعر در مورد یک عشق رفته صحبت میکنه!! اون تیکهٔ به قول دوستان "تنفر" هم اگه فارسیه شنونده خوب باشه متوجه می‌شه که شاعر داره میگه "تو  باعث شدی این چرندیات ، راجع بت از دهن بیاد" یعنی‌ چی‌ ؟؟؟ یعنی‌ اینکه  خودش حرفای بدی که به دختر زده رو چرندیات می‌دونه و داره از سر دل‌ شکستگی این حرفارو میزنه و تنفری در کار نیست !!! 

در آخر بسیار متاسف هستم  برای کسائی که حتّی آهنگ رو درست گوش ندادن و از روی لجبازی از طریق یه  رسانهٔ نظر ناحق میدن و هنوز تو ۳۰ سال پیش گیر کردنو نمیخوان بفهمن واسه  این نسل دیگه پیر شدن !!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 29 مرداد 1392ساعت 15:31 توسط نازنین|



      قالب ساز آنلاین